عکس خودرو mvm 2022-11-12

ام‌وی‌ام X77 رونمایی شد + تصاویر خودرو

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. اما ستاره اصلی این غرفه، بی‌تردید X۷۷ بود؛ خودرویی که از لحظه ابتدایی، توجه بسیاری را به خود جلب کرد، بازدیدکنندگان در اطراف خودرو جمع شده بودند و کارشناسان ام‌وی‌ام توضیحات کاملی درباره مشخصات و قابلیت‌های آن ارائه می‌دادند. بسیاری از علاقه‌مندان، ایکس ۷۷ را از نزدیک بررسی کردند و نظرات اولیه آن‌ها نشان می‌داد که این خودرو پتانسیل بالایی در بازار فروش دارد.

لیست قیمت ماشین mvm و امکان خرید اقساطی انواع مدل های آن

در گذشته، چراغ‌های بزرگ در بخش عقب خودروهای چینی، خصوصا کراس‌اورها را شاهد بودیم که چندان جذابیت نداشتند. البته، نباید فراموش کنیم مدل اولیه‌ی ام وی ام X33 به‌دلیل الگوبرداری واضح از کراس‌اورهای ژاپنی مثل تویوتا راو 4 (نسل دوم و سوم) و سوزوکی گرند ویتارا، طراحی متناسبی در نمای پشت داشت. این خودرو برخلاف نمای روبه‌رو که در سال‌های گذشته دست‌خوش تغییرات گسترده شده، تفاوت چشمگیری در نمای پشت مدل‌های مختلف ندارد. شاسی بلند چینی MVM X۳۳ کراس در خرداد پیش رو با قیمت نزدیک به ۱ میلیارد تومان راهی بازار ایران خواهد شد. با وجود این، در نمای عقب MVM X۳۳ کراس تغییر قابل ملاحظه‌ای اعمال شده و همان‌طور که انتظار می‌رود، چراغ‌های عقب سرتاسری به آن اضافه شده است.

مشتریان هم‌اکنون می‌توانند با شرکت در شرایط فروش ام وی ام، این خودرو را خریداری نمایند. قیمت انواع مدل های mvm موجود در بازار ایران مانند بسیاری از دیگر شرکت های خودروسازی و فروش، همواره در افتان و خیزان است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به خرید و استفاده از خودروهای mvm ایرانی دارند می توانند با آگاهی از شرایط فروش اقساطی mvm از چنین بازار غیرقابل پیش بینی بهترین سود را ببرند. آسیا خودرو سعی کرده است تا با ارائه دقیق ترین اطلاعات از مشخصات و قیمت انواع مدل های خودروهای ام وی ام، این دغدغه را برطرف نماید.

همچنین، نباید فراموش کرد هایما و هاوال با موتورهای توربوشارژ ۱.۵ لیتری همراه‌با قیمت بیشتر درمقایسه‌با X33 S، در زمانی حدود دوازده ثانیه به سرعت صد کیلومتربرساعت می‌رسند. واضح است که ایکس ۳۳ کراس مدیران خودرو با این پیشرانه کم‌حجم و همچنین وزن ۱.۳ تن، صرفاً مناسب کاربری سبک داخل شهر خواهد بود. از این رو، نباید انتظار شتاب و توان زیادی را از این کراس اوور چینی جدید بازار ایران داشت؛ خصوصاً وقتی چندین سرنشین داخل خودرو نشسته باشند و حتی مقداری بار در صندوق عقب قرار گرفته باشد. به‌عبارتی دیگر، ایکس ۳۳ کراس نمونه بارز یک کراس اوور چینی شهری جمع و جور برای خودروسواران ایرانی است. ایکس ۳۳ کراس که مدیران خودرو به ایران می‌آورد، در مناطق دیگر با نام اومودا ۳ یا C۳ در دسترس قرار خواهد گرفت. در نتیجه، این خودرو دومین عضو از سری اومودا از چری در نظر گرفته می‌شود که مدیران خودرو اولین عضو آن یعنی اومودا ۵ یا C۵ را تحت نام فونیکس FX به بازار ایران معرفی کرده است.

شرکت مدیران خودرو اواخر سال 1398، یک کراس‌اوور متوسط را به نام MVM X55 معرفی کرد. این خودرو که در بازار چین با نام چری تیگو x5 شناخته می‌شود البته در بازارهای دیگر مثل آمریکای جنوبی، روسیه و برخی کشورهای اروپای شرقی، با نام چری تیگو 4 شناسانده شد. با این حال تولید نسخه فیس‌لیفت این خودرو در سال 1401 باعث شد مدیران خودرو عنوان جدید ام وی ام ایکس 55 پرو (MVM X55 PRO) را وارد بازار کند که با اقبال بیشتری هم مواجه شد. این خودرو از چراغ‌های مدرن با طرح اسپرت و نوار LED روشنایی و رینگ‌های جدید آلومینیوم استفاده می‌کند که همراه‌با رنگ‌آمیزی دوگانه (سقف سیاه و بدنه‌ی متفاوت) فراتر از مدل‌های قبلی به‌نظر می‌رسد.

انتقال نیروی این پیشرانه به یک گیربکس سی‌وی‌تی ۹ سرعته محصولات فونیکس سپرده می‌شود. علاوه بر این، نسخه دیگری از این کراس اوور مدیران خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی و گیربکس دستی ۵ سرعته در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. این مدل قدرت ۱۲۵ اسب‌بخار در ۶۱۵۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۱۶۰ نیوتن‌متر از ۳۹۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند که البته آمار جذابی برای کراس‌اوری با وزن خالص نزدیک به ۱۴۰۰ کیلوگرم به‌نظر نمی‌رسد.

به گزارش گروه رسانه ای شرق؛ در این طرح ایکس ۲۲ پرو دنده ای با قیمت ۹۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به عنوان ارزان ترین و ایکس ۵۵ پرو با قیمت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان به عنوان گران ترین خودرو در این طرح فروش مدیران خودرو حضور دارند. ورود خودروهای ام وی ام از دهه هشتاد شروع شد و هر شرکتی با توجه به درصد علاقه مندان خود لیست متقاوتی برای قیمت انواع مدل های mvm ارائه داد. آسیا خودرو سعی کرد با ارائه استاندارد ترین لیست قیمت خودروها امکان خرید برای مشتریانی که توانایی مالی کمتری دارند را نیز ممکن نماید. امکانات اضافه ای که بر روی قیمت انواع مدل های mvm تاثیر می گذارد برای این مدل عبارتند از برقی بودن فرمان خودرو، سیستم الکترونیک پایداری و مرکز ثقل پایین تر برای رانند.

نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های کلیدی این خودرو نشان می‌دهد که چرا MVM برای آن آینده‌ای درخشان متصور است. ایکس ۷۷ پرچم‌دار برند ام‌وی‌ام از طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات این برند برخودار است و از المان‌های اقتصادی زیادی در این خودرو استفاده نشده است. علاوه بر ارتقاء چهره و امکانات داخلی، ام وی ام ایکس 33 کراس در زمینه ایمنی و آپشن‌های رفاهی هم حرکت رو به جلو و بهبودی نسبت به ایکس 22 داشته است. X33 کراس با امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی عرضه می‌شود که نسبت به رقبا خصوصا خودروهای داخلی تفاوت آشکاری دارد.

ثبت نام برای فروش ویژه مدیران خودرو؛ اسفند ۱۴۰۳+ جزئیات

X22 در بازار ایران رقیب خودروهایی چون دانگ فنگ H30 کراس، لیفان X50 و رنو ساندرو استپ وی می شود. پیشرانه 1.5 لیتری می‌تواند 116 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد و گشتاور اعلام شده این موتور نیز 143 نیوتن متر است. نیروی موتور از طریق گیربکس 5 سرعته دستی (MT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و طبق اعلام کمپانی، شتاب صفر تا صد ام وی ام X22 پرو با 1200 کیلوگرم وزن، حدود 12.5 ثانیه است.

روند تغییرات مثبت در داخل اتاق ام وی ام X55 پرو هم ادامه دارد و در اولین نگاه تریم قرمز و مشکی روی صندلی‌ها، رودری‌ها و داشبورد نظر جلب نظر می‌کند. از نمای جانبی، تفاوت خاصی میان بدنه‌ی X33 S و مدل قبلی وجود ندارد؛ ولی به‌دلیل استفاده از ادوات فلزی روی درها، تشخیش مدل جدید از نسخه‌ی قدیمی امکان‌پذیر است. رینگ‌های X33 S نیز زیباتر شده‌اند و حالا خریدار می‌تواند از طرح اسپرت چرخ‌های آلومنیوم هفده اینچ استفاده کند. در نسخه‌ی اسپرت، ریل باربند هم ظریف‌تر شده؛ اما همچنان از آنتن کوسه‌ای خبری نیست و نمونه‌ی سنّتی با پوشش سیاه در انتهای سقف دیده می‌شود. با نگاهی دقیق تر به خیابان ها ، می بینیم که خودرو های شاسی بند به مرور تعدادشان در خیابان ها کمتر شده و جای خودشان را به خودروهای کراس اور و هاچ بک مرتفع می دهند .

مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس دستی

طول 4200 میلی‌متر، عرض 1760 میلی‌متر و ارتفاع 1570 میلی‌متری این کراس‌اوور چینی وعده مرکبی نسبتاً جمع‌وجور و مناسب برای استفاده‌های شهری را به مخاطب می‌دهد. زیر کاپوت پیشرانه‌ای به حجم 1497 سی‌سی و بیشینه قدرت و گشتاور به ترتیب 105 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه و 135 نیوتون‌متر در 2750 دور بر دقیقه آرمیده که با التفات به وزن خشک کمتر از 1300 کیلوگرم می‌تواند تا حدودی راضی‌تان کند. برای جعبه‌دنده هم دو گزینه چهار سرعته خودکار و پنج سرعته دستی پیشِ رو دارید. برای افرادی که تمایل به خرید اقساطی دارند، امکان ثبت اطلاعات در وب‌سایت نمایندگی مدیران خودرو لطفی پور فراهم شده است. با باز شدن طرح‌های اقساطی، کارشناسان با خریداران تماس گرفته و جزئیات شرایط پرداخت را ارائه خواهند داد. این فرصت ویژه به خریداران امکان می‌دهد تا با شرایطی مناسب، مالک ام وی ام X55 پرو شوند.

این مدل قدرت ۱۳۶ اسب‌بخار در ۵۷۵۰ دور بر دقیقه به‌همراه نهایت گشتاور ۱۸۰ نیوتن‌متر در ۴۳۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. کراس‌اور X33 با جعبه‌دنده خودکار CVT و هفت‌سرعته (در حالت تعویض دستی) عرضه می‌شود که نتیجه‌ی آن، رسیدن به سرعت صد کیلومتربرساعت در زمانی حدود ۱۴.۵ ثانیه است. نهایت سرعت خودرو با موتور دولیتری، ۱۷۰ کیلومتربرساعت و میانگین مصرف سوخت با بنزین معمولی ایران، نزدیک به دَه لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران خودرو (MVM) یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی ایران است که در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه‌اندازی شد. این شرکت با هدف تولید، واردات، و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه صنعت خودروسازی تأسیس شده است. مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت خودروی ایران شناخته می‌شود و به دستاوردهای چشمگیری در این حوزه دست یافته است. فیلم مربوط به آزمایش تصادف ام وی ام X33 که پلتفرم مشترک با مدل امروزی دارد، درادامه‌ی برای شما کاربران عزیز آورده شده است. باید توجه کنید احتمال دارد مدل جدید (ساخت ۲۰۱۸) بهینه‌سازی‌هایی ازنظر ایمنی داشته باشد.

اومودا نماینده مجموعه به‌روز جدیدی از محصولات چری خواهد بود که عمدتاً علایق و سلایق قشر جوان را هدف گرفته‌اند. جلوپنجره بزرگ و با طراحی ملقب به "آبشاری"، چراغ‌های LED باریک و فرم بدنه‌ای عضلانی و بزرگ‌تر نسبت به دیگر محصولات ام‌وی‌ام، همگی حس یک خودروی مدرن و جسور را القا می‌کنند. طراحی داخلی نیز با استفاده از متریال باکیفیت، نمایشگر دیجیتالی بزرگ و کابینی مدرن، تجربه‌ای لوکس‌تر را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

در قسمت عقب خودرو نیز چراغ‌های به هم پیوسته با لوگو تایپ فونیکس به چشم می‌خورد. در طرح فروش نقدی، خریداران می‌توانند با پرداخت ۶۰٪ مبلغ خودرو به‌عنوان پیش‌پرداخت، ثبت سفارش خود را انجام دهند. فاصله محوری این مدل نیز ۲۵۵۵ میلی متر می باشد که فضای کافی برای سرنشینان فراهم کرده است. با نگاهی مجدد به ایمنی این خودرو متوجه خواهیم شد که این مدل دارای ۵ ستاره ایمنی C-NCAP می باشد که اطمینان لازم را برای راننده و سرنشینان به ارمغان خواهد آورد. ساختار بدنه بسیار تقویت شده و روش تولید دقیق نیز تضمین ایمنی مسافران این خودرو می باشد.

در نمای جلو این شاسی بلند دی‌لایت‌های کشیده با طرح شطرنجی با جلوپنجره بزرگی ترکیب شده‌اند که تریم کرومی آن به‌خوبی خودنمایی می‌کند. وسط این جلوپنجره لوگوی ام وی ام قرار دارد و چراغ‌های اصلی جلو در دو گوشه راست و چپ ناحیه جلو قرار گرفته‌اند. این المان‌ها در کنار هم نمایی شبیه به نمای جلو فونیکس اف ایکس را به‌وجود آورده‌اند؛ البته با ظرافت کمتر نسبت به آن. این کراس اوور جدید تازه‌وارد که نخستین بار روز پانزدهم نوامبر امسال (بیست‌وپنجم آبان) در پکن رونمایی شد، درواقع همان چری تیگو 3X است که در بعضی کشورها ازجمله ایران به‌صورت ری‌بَج (rebadge) با برند MVM عرضه می‌گردد. ام‌وی‌ام X77 که به‌عنوان پرچمدار جدید برند MVM معرفی شده، بزرگ‌ترین کراس‌اوور این برند محسوب می‌شود.

آریزو 6 پرو

در ظاهر خودرو، چراغ‌های روز (دیلایت) و راهنماها روی یک نوار اریب و باریک قرار گرفته‌اند و جلو پنجره کهکشانی که مشابه آن را در مدل‌های تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو هم دیده‌ایم. به مناسب دهه فجر ایران خودرو در صدد است تا بخشی دیگری از ظرفیت تولیدات ۱۴۰۴ خود را در قالب طرح پیش فروش و فروش فوق‌العاده را طی اولویت بندی عرضه نماید. نمایشگر مرکزی 10.5 اینچی در امتداد صفحه کیلومتر قرار گرفته تا ظاهر یکپارچه و به‌روز پیدا کند. چیدمان کنترلرها و دگمه استارت موتور هم در میانه داشبورد به جذابیت ام وی ام X33 کراس افزوده‌اند و صندلی‌ها هم برای رانندگی چند ساعته مناسب و راحت به نظر می‌رسند. تریم داخلی عموما با طرح و بافت خطوط رنگ و با عنوان Dragon Skin در واقع الهام گرفته از پوست اژدها است و توجه چینی‌ها به اساطیر خود را به نمایش ‌می‌گذارد. همین فرم الماسی را می‌توان در بدنه داشبورد و رودری‌ها هم مشاهده کرد و البته نوارهای نارنجی که علاوه بر داشبورد روی بدنه بیرونی هم قابل مشاهده است.

این شرایط باعث می‌شود درکنار صرفه‌جویی هزینه‌ی تولید برای خودروساز و مصرف‌کننده، نمای اسپرت صندلی‌ها حفظ شود و بدن سرنشینان نیز تا حدودی هنگام گردش ماشین ثابت بماند. در فضای عقب، البته صندلی‌ها حالت تخته‌ای و صاف دارند که غیرارگونومیک (ناهماهنگ با بدن انسان) هستند و در سفرهای طولانی، تا حدودی خسته‌کننده خواهند بود. باوجوداین، به‌دلیل استفاده از طراحی دوگانه مشابه صندلی‌های جلو، ظاهر زیبایی دارند. مشابه نمای روبه‌رو، فضای داخلی ام وی ام X33 در مدل جدید کاملا متحول شده است. فرمان مدرن با فریم فلزی و نمایشگر بزرگ‌تر همراه جایگاه ویژه در داشبورد و طراحی خلاقانه برای مجرای خروجی هوا، جلوه‌ای تازه برای سرنشین فراهم می‌کند. در مدل X33 S اسپرت که نسخه‌ای ویژه در بازار ایران محسوب می‌شود، ادوات سرخ‌رنگ در بعضی قسمت‌های داشبورد و پوشش داخلی درها دیده می‌شوند.

مدل جدید خودروی ام وی امشاسی بلند جدید ام وی ام به ایران آمد+عکس

ام وی ام X22 پرو یک هاچ‌بک کراس است که در گروه خودروهای اقتصادی کلاس B  قرار می‌گیرد و برای استفاده شهری مناسب‌تر است در حالی که نیاز خانواده را برای مسافرت‌های بین شهری نیز برآورده می‌کند. برند MVM در ششمین نمایشگاه خودرو تهران از پرچمدار جدید خود، ایکس ۷۷ رونمایی کرد. مدیران خودرو پس از انتشار شرایط فونیکس، شرایط فروش ام وی ام را نیز برای اسفند 1403 منتشر کرد. در این طرح فروش سود انصراف و تاخیر ۱۲ درصد به صورت سالیانه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل پرداخت و تایید سیستمی مالی اعلام شده است. ام وی ام ایکس ۵۵ مدل جذاب تر چری تیگو ۴ است که در کشورهایی همچون بلغارستان و روسیه با نام تیگو ایکس ۵ شناخته می شود. ام وی ام X55 پرو مجهز به امکاناتی مثل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت سراشیبی، دو حالت رانندگی اکونومی و اسپرت است و اسارت از راه دور هم امکان پذیر است.

ام‌وی‌ام X33 S باربند و سانروف و جایگاهی ویژه برای یدکی دارد که علاوه‌بر زیبایی کاربردی هستند و به بهبود راحتی سرنشینان منجر می‌شوند. درمقایسه‌با رقبا، کراس‌اور کامپکت چری بهتر از چانگان XC35 و لیفان X60 است؛ اما درمقابل محصولات جدیدتر، نظیر هایما S5 و هاوال H2 برنده‌ی مطلق نیست. ام وی ام X55 پرو با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی مدرن، تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش را برای سرنشینان فراهم می‌کند. این خودرو به سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای (Keyless) مجهز است و از سیستم تهویه دیجیتال با کنترل لمسی و دریچه تهویه عقب بهره می‌برد. وجود کول باکس (Cool Box)، صندلی راننده ۶ حالته برقی و صندلی سرنشین جلو ۴ حالته دستی، راحتی بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌کند. روکش‌های چرمی صندلی‌ها در کنار قابلیت ایزوفیکس (ISOFIX) برای نصب ایمن صندلی کودک، بر راحتی و ایمنی این خودرو افزوده‌اند.

در تصاویر، به‌وضوح می‌توان دید اتاق خودرو دربرابر تصادف روبه‌رو مقاومت نسبتا خوبی نشان می‌دهد و فضای اختصاصی سرنشین را حفظ می‌کند. خودرو آزمایش‌شده کاملا از مسیر مستقیم منحرف می‌شود و حتی چرخ‌های عقب همراه‌با بدنه از سطح زمین فاصله می‌گیرند. بر اساس ایدئولوژی طراحی چری مبنی بر نبض زندگی در جنبش و حرکت، بدنه این خودرو از کاراکتر هیدرودینامیک آب الهام گرفته شده و طراحی عضلانی و جالب خطوط به شکل خوبی هنر و قدرت را در این طراحی یک پارچه کرده است. عدم تقارن در طراحی داخلی در کنار تریم دو رنگ نارنجی و مشکی به زیبایی چابکی ساختار این خودرو را در برآوردن سلیقه جوانان نمایش می دهد.

دیدگاه برای x22 پرو ام تی

هدف مدیران خودرو ارائه مدل‌های کم‌مصرف، ایمن و متنوع است که بتوانند به تمامی نیازها و سلیقه‌های مختلف مشتریان پاسخ دهند. مدیران خودرو با رویکرد بین‌المللی و توجه به استانداردهای جهانی، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودروسازی ایران کسب کند. این شرکت با بهره‌گیری از سیستم‌های ارزیابی عملکرد جهانی و جذب نیروهای متخصص از ایران، چین و سایر کشورها، به موفقیت‌های متعددی در ارتقای علمی و عملی دست یافته است. همچنین، مدیران خودرو با محوریت مشتری‌مداری و پیاده‌سازی مفهوم بین‌المللی “حق با مشتری است”، سیستم مدیریت فروش و خدمات پس از فروش (DMS) را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در کمترین زمان ممکن پیاده کرده است.

این پیشرانه که در محصولات مختلف چری مانند تیگو 7 پرو نیز استفاده شده، به یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه‌تر متصل است که سه حالت اسپرت، اکو و نرمال را ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق این کراس‌اوور شامل مک‌ فرسون در جلو و چند اتصالی یا مولتی‌لینک در عقب است که به بهبود پایداری و سواری نرم‌تر کمک می‌کند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند.

ام‌وی‌ام X33 کراس چهارمین نسخه این کراس‌اوور محبوب و پرفروش در ایران به حساب می‌آید. ام‌وی‌ام X33 کراس در واقع چری تیگو 2 پرو مدل 2023 است که تیپ متفاوتی از تیگو 2 پرو یا همان ام‌وی‌ام X22 پرو به حساب می‌آید. این خودرو از نظر فنی کامل شبیه ام‌وی‌ام X22 پرو است اما در بخش طراحی داخلی، طراحی خارجی و امکانات از آن بهتر است.

مدیران خودرو: پیشرو در صنعت خودروسازی ایران

این موضوع برای خریدار کراس‌اوری چینی در کلاس قیمتی X33، البته آزاردهنده نیست و باید توجه کرد درمقایسه‌با خودروهای ارزان‌تر، نظیر چانگان CS35، برتری دارد. از نمای روبه‌رو، چراغ‌های کشیده این خودرو با لامپ هالوژن در وسط جذابیت بیشتری درمقایسه‌با مدل‌های قبلی دارند. چراغ راهنمای کوچک و نارنجی‌رنگ در گوشه‌‌ی چراغ اصلی است که همراه‌با قطعاتی باریک و فلزی، حالت چشم و پلک را برای روشنایی خودرو تداعی می‌کند. مشابه دیگر خودروهای گروه چری، X33 هم جلوپنجره‌ی ساده‌ای دارد که با زمینه‌ی سیاه و خطی افقی همراه‌با فلز کروم و نشان شرکت سازنده ارائه می‌شود. این خودرو فقط در ایران برند MVM دارد و در دیگر کشورها، با لوگوی شبیه به A مربوط به گروه چری تولید می‌شود.

به دلیل عدم تولید گسترده انواع مدل های ام وی ام در کشورمان، سال های سال مجبور بوده ایم تا خودروهای قدیمی را سوار شده و هربار به امکانات اندک اضافه شده آنها افتخار کنیم. طراحان ایکس 55 با حفظ استایل کلی، تغییرات جذابی در بدنه ایجاد کردند که X55 پرو پویاتر به نظر بیاید. استفاده از رینگ‌های جدید و گرافیک متفاوت برای چراغ‌های جلو، جلوپنجره کهکشانی و تریم قرمز به بدنه، حال و هوای تازه‌ای به این خودرو بخشید. مدیران خودرو شرکتی مسئول در قبال محیط زیست است و تلاش می‌کند مأموریت خود در زمینه حفاظت از محیط زیست و ایجاد اشتغال را به درستی ایفا کند. این شرکت در سال ۱۳۹۲ موفق به کسب استاندارد آلایندگی EU IV شد که نشان‌دهنده توجه آن به کاهش آلاینده‌ها و حفظ محیط زیست است.

فاصله بین دو محور در این خودرو نسبت به رقبا بازتر است و این موضوع به افزایش راحتی سرنشین کمک می‌کند. صندلی‌ها هم از تریم دو رنگ مشکی و نارنجی بهره می‌برند و سایز متوسطی دارند که برای 4 نفر راحت و کافی است و نفر پنجم هم می‌تواند در صندلی عقب جای بگیرد. با اینحال اگر به نمای ظاهری خودرو اهمیت میدهید گزینه برتر بدون شک این خودرو است. طراحی کابین MVM X22 شباهت زیادی با نسل جدید X33 دارد که در این بین مجموعه پشت آمپر کاملا جدید و عجیب و غریب آن را از X33 متمایز خواهد کرد. فونیکس برای این خودرو سطح بالایی از آپشن‌ها را در نظر گرفته است، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، شارژر وایرلس، سقف پانوراما از آپشن‌هایی این خودرو هستند.

ایکس ۷۷ با قیمت رقابتی خود می‌تواند انتظارات را برآورده کند و به یک خودرو خانوادگی پرفروش تبدیل شود. جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی و لیست قیمت انواع مدل های mvm می توانید به صفحه فروش آسیا خودرو مراجعه کنید. امکانات اضافی آن عبارتند از برقی شدن فرمان ماشین، گرمکن برای صندلی های جلو و کنترل پایداری است. گواهینامه ایمنی این ماشین ۲ ستاره بوده، این درحالی است که مشتریان زیادی تنها بخاطر تغییر در نوع گیربکس آن، ام وی ام ایکس ۳۳ را انتخاب مناسبی می دانند. خودرو ام وی ام ایکس ۳۳ یا چری تیگو اولین نسل ام وی ام های X33 است که بسیار ساده با حداقل ترین امکانات رفاهی و ظاهری تولید شد.

گرافیک چراغ‌های عقب نیز کاملا جدید بوده و به‌نوعی تحول در محصولات این برند به‌شمار می‌رود. اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان امضای طراح و رگه‌هایی از اصالت مجصولات این برند را در آن مشاهده کرد. درواقع هنگام روشن شدن چراغ‌ها، شمایلی از حرف C نمایان می‌شود که یادآور حرف اول چری به مخاطبان است. چراغ‌های عقب در مدل X33 S اسپرت زاویه‌دار هستند، ضمن اینکه مشابه گرند ویتارا، از مربع‌های سفید در محیط قرمز استفاده می‌کنند. حتی در قسمت پایین و گوشه‌های سپر نیز چراغ‌های هشدار دیده می‌شوند که شباهت زیادی با نمونه‌های موجود در سوزوکی دارند.

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

سقف پانوراما و جک برقی صندوق عقب نیز از جمله آپشن‌های جدید در میان محصولات ام‌وی‌ام به شمار می‌آید. موتورهای زنجیر تایم به سبب فناوری بهتر از استهلاک کمتری نسبت به خودروهای تسمه تایم برخوردار هستند. گشتاور بالای این خودروی نسبت به رقبای خود موجب می‌شود خودرو در دور موتورهای پایین‌تر از قدرت مناسبی برخوردار باشد. شرکت ام وی ام یا مدیران خودرو تولید کننده و وارد کننده خودروهای چینی است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در شهر بم آغاز کرد. این شرکت با همکاری خودروسازان چینی تلاش کرده تا بهترین محصولات شرکت چینی چری اتومبیل را در دو گروه ام وی ام و چری در بازار ایران عرضه نماید.

در این قسمت، نه‌تنها کلیدهای کاربردی متعدد برای کروزکنترل و سیستم صوتی و پاسخ‌گویی به تماس تلفنی وجود دارد؛ بلکه مواد مرغوب‌تر با ادوات نقره‌ای‌رنگ دیده می‌شوند. ساختار فرمان حالت استخوانی و اسپرت دارد و به‌جای پلاستیک، از چرم مصنوعی همراه‌با خط دوخت داخلی برخوردار است. در پنل پشت فرمان، عقربه‌های سرعت‌سنج و دور موتور با حالتی جذاب ارائه می‌شوند که نمایی تخت و شبیه به محصولات فولکس دارد. این بخش با کامپیوتر سفری و نورپردازی آبی ملایم، مدرن‌تر از دیگر خودروهای چینی در کلاس کراس‌اور اقتصادی به‌نظر می‌رسد. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. مشابه سال‌های قبل، کراس‌اور پرفروش چری با پیشرانه‌ی دولیتری تنفس طبیعی در ایران فروخته می‌شود.

چنانچه تجربه‌ی رانندگی با سوزوکی ویتارا داشته باشید، متوجه خواهید شد تعادل ام وی ام X33 هنگام مانورهای ناگهانی راضی‌کننده نیست و امکان چرخش انتهای خودرو در سرعت‌های زیاد وجود دارد. البته، کیفیت سیستم تعلیق و تعادل این محصول برتری محسوسی درمقایسه‌با چانگان و لیفان ایجاد می‌کند؛ اما نیازمند احتیاط راننده است؛ چراکه بدون ESP و کنترل کشش ارائه می‌شود. سال ۱۴۰۴ سال ایکس ۷۷ است، ام‌وی‌ام برنامه دارد تا این خودرو را در سال آینده در مراسمی رونمایی و سپس وارد بازار خواهد شد. مدیران خودرو قیمتی رقابتی را برای ایکس ۷۷ در نظر گرفته که می‌تواند رقبای خود را به چالش بکشد. طراحی این خودرو به طور کلی از تیگو ۷ پرو پرمیوم پیروی می‌کند و زبان طراحی آن را ادامه داده و با تغییرات انجام شده، چهره‌ای زیباتر را تر به نمایش می‌گذارد. جلوپنجره نسبتا بزرگ که توسط نوار کرومی شکلی که ال زیر چراغ‌ها ادامه پیدا کرده، احاطه شده است.

کلاستر موجود در صفحه کیلومتر بزرگتر شده و به قطر 10 اینچ رسیده تا اطلاعات حرکتی خواناتر شود. مانیتور مولتی مدیای ۱۰.۲۵ اینچی ام وی ام X55 پرو نیز به سبک خودروهای اروپایی از وسط داشبورد بیرون آمده و دید بهتری پیدا کرده است. کارخانه مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم و در زمینی به وسعت ۵۰۰,۰۰۰ متر مربع واقع شده است. این کارخانه با بیش از ۴۵۰۰ نفر نیروی کار به یکی از بزرگترین مراکز تولید خودرو در کشور تبدیل شده است. بزرگترشدن چراغ‌ها، طراحی مجدد قسمت انتهایی خودرو که منجر به قوس بیشتر سقف شده است، زه‌های پلاستیکی مشکی رنگ در اطراف گلگیرها و نهایتا رینگ‌ها و سپرهای جدید همگی دست به دست هم داده‌اند تا از X22 ، شاسی‌بلند شبه‌اسپرتی بسازند.

میزان مصرف سوخت ام وی ام X22 پرو دنده‌ای هم در سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر برای هر 100 کیلومتر است. رینگ‌های 5 پر 16 اینچی دو رنگ و دور گلگیرهای پهن پلاستیکی که با هدف اسپرت شدن خودرو، از دیگر عناصری هستند که حس اسپرتی و کراس را در ذهن بیننده تقویت می‌کنند. کراس‌اور تیگو 3 با ابعادی به طول ۴۴۱۹ میلی‌متر و عرض ۱۷۶۵ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱۶۵۱ ارائه می‌شود؛ در حالی‌که فاصله‌ی محورهای آن ۲۵۱۰ میلی‌متر است. هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است.

در این ناحیه شاهدیم که چراغ‌ها در عین حفظ الگوی چراغ‌های ایکس ۲۲ به یکدیگر متصل شده‌اند تا طراحی هرچه هماهنگ‌تر با ترند کنونی باشد. این تریم نارنجی‌رنگ اسپرت را در قسمت‌های مختلفی از جمله رکاب، گلگیر و باربند سقفی مشاهده می‌کنیم. به‌صورت کلی می‌توان گفت که نمای کناری کراس اوور جدید X۳۳ Cross به‌جز تزئیناتی جزئی، تفاوت دیگری در زمینه طراحی با نمای کناری X۲۲ Pro ندارد. ازنظر کیفیت رانندگی، باید اعتراف کرد فنربندی و تعلیق مناسبی در X33 S وجود دارد و به‌خوبی از دست‌اندازهای شهری عبور می‌کند. این خودرو البته دودیفرانسیل نیست و به‌دلیل ضعف در امکاناتی مثل سیستم حفظ خودرو در شیب (HCA)، مناسب سفرهای خارج جاده و طبیعت‌گردی نخواهد بود.

در بخش میانی هم، ادوات سیاه پلاستیکی و مشبک دیده می‌شوند که در مدل ام وی ام  X33 S  اسپرت با زهوار فلزی و نقره‌ای‌رنگ مستطیل‌شکل همراه است. با اینکه قیمت رسمی MVM X22 هنوز از سوی مدیران خودرو اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد در محدوده کمتر از 220 میلیون تومان جای گرفته و با امثال رنو ساندرو اِستِپ‌وِی و لیفان X50 رقابت کند. این مراسم با شکوه در چین با انجام حرکات نمایشی حرفه ای و هنرنمایی هنرمندان گرافیتی کار آغاز شد.

مدیران خودرو با داشتن بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سراسر کشور، به یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های فروش و خدمات پس از فروش در ایران تبدیل شده است. مدیران خودرو با ارائه خودروهای با کیفیت، قیمت مناسب و کارایی بالا، توانسته است اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب کند. این شرکت بر اساس اصول برد-برد با شرکای خود کار می‌کند تا همگی از مزایای این همکاری بهره‌مند شوند. از وسط تا گوشه چپ داشبورد این خودرو دو نمایشگر متصل به یکدیگر قرار گرفته‌اند که تلاش شده است تا حد ممکن شبیه به نمایشگرهای دوگانه یکپارچه جدید باشند.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام از امروز یکشنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۳ به صورت حضوری به نمایندگی‌های رسمی مدیران خودرو مراجعه کنند. سیستم‌های ایمنی دیگر مثل ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز، ترمز با نیروی کمکی، ترمز پارک برقی و اتو هُلد نیر در ام وی ام X55 پرو قرار دارد. تنظیمات برقی و گرم‌کن داخل صندلی، سقف پانورامیک، استارت دکمه‌ای، خروجی برق دوازده ولت، چراغ LED برای روشنایی عقب و تهویه‌ی مطبوع دوگانه امکاناتی هستند که در نسخه‌ی وارداتی X33 ارائه نمی‌شوند. از تجهیزات ام وی ام X22 می توان به یک سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش هشت اینچ، دوربین عقب ، سانروف، صندلی های چرمی دو رنگ، دکمه Eco ، کامپیوتر سفری و… اشاره کرد که البته برای خودرویی در این رنج بسیار مناسب است. ۶ کیسه هوا ۱۰ نقطه‌ای و سیستم همیار راننده سطح ۲.۵ نیز ایمنی این خودرو را به صورت کامل برای راننده و سرنشیان فراهم می‌آورد. 40 درصد باقی‌مانده قیمت خودرو نیز در قالب چک سه‌ماهه از مشتریان گرفته خواهد شد.

جدیدترین ثبت نام مدیران خودرو برای این محصول، با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه برای حداکثر ۵۵ درصد قیمت است. تامین قوای محرکه ام وی ام ایکس ۳۳ کراس را در عوض یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی، یک پیشرانه ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ بر عهده دارد. این پیشرانه که در اصل همان پیشرانه ایکس ۲۲ پرو است، با افزایش ۱۰ اسب بخاری، مجموعاً ۱۱۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

تاکنون در ایران، این مدل ارائه نشده است؛ اما باتوجه‌به افزایش قیمت ناشی از افت ارزش پول ملی ایران، ممکن است در فهرست شرکت مدیران خودرو قرار گیرد. مدل ۱.۶لیتری ام وی ام X33 با آپشن‌های کامل (تیپ لاکچری) در بازار جهانی حدود ۱۳هزار دلار قیمت دارد. ام وی ام ایکس ۳۳ با عنوان تیگو ۳ در چین، اولین شاسی بلند خودروساز چینی چری در بازار ایران بود که در دهه ۸۰ به کشور راه پیدا کرد و سه نسل از آن با به‌روزرسانی ظاهری، اما پلتفرم و پیشرانه مشابه به عرضه رسید. نسل‌های قبلی این محصول مدیران خودرو مجهز به پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۲ لیتری با گیربکس دستی یا اتوماتیک بودند. قبل از چری تیگو ۲ (همان ام وی ام X۲۲) همین خودرو کوچک‌ترین و جمع‌وجورترین مدل از سری تیگو بود.

کراس‌اور ام وی ام X33 با چهار کیسه‌ی هوا برای روبه‌رو و فضای جانبی سرنشینان جلو ارائه می‌شود. به‌جز ترمز ضدقفل (ABS) و تقسیم هوشمند نیروی ترمز در مواقغ اضطراری (EBD)، فناوری دیگری برای کنترل تعادل خودرو وجود ندارد. البته مصرف‌کنندگان توقع سیستم‌هایی مثل کنترل لغزش (ESP) در کراس‌اورهای کامپکت چینی ندارند؛ اما کمبود آپشن‌هایی مثل فناوری حفظ خودرو در شیب (HCA) و نشان‌دهنده‌ی فشار باد لاستیک‌ها در ام وی ام X33 احساس می‌شود. این خودرو به حسگر عقب مجهز است؛ اما برای هشدار برخورد از نمای جلو و جوانب حسگری ندارد. در طراحی MVM X۳۳ کراس به‌وضوح می‌توان شباهت‌ها به اومودا ۵ یا همان فونیکس اف ایکس را دید.

{

شرایط پیش‌فروش جدید مدیران خودرو+ جزئیات

|}

من مرتضی قانع هستم، متولد 1373 در اراک، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و مدیریت بازرگانی. سال 1396 کار خودم را در حوزه تولید محتوا در زمینه‌های خودرو، فناوری و نظامی آغاز کردم. از آن زمان تاکنون، من هزاران مطلب مختلف در حوزه های متفاوت نوشتم و با رسانه‌های مختلفی همکاری کردم.

به مواد استفاده‌شده با ارفاق می‌توان نمره‌ی قبولی داد و آن‌ را مناسب استفاده‌ی خانواده‌ای چهارنفره دانست. این خودرو با صندوق ۵۵۰ لیتر در حالت استاندارد ارائه می‌شود که البته با خواباندن صندلی‌های عقب افزایش پیدا می‌کند. جلوپنجره بزرگ با طرح آبشاری که در آن خطوط کرومی عمودی دیده می‌شود، جلوه‌ای لوکس به خودرو بخشیده است. چراغ‌های جلو به طور مستقیم به جلوپنجره متصل شده‌اند و این طراحی  نمای جلویی خودرو را یکپارچه‌ تر و کشیده‌ تر نشان می‌دهد. همچنین دی‌لایت‌های L شکل که از درون چراغ‌ها آغاز شده‌اند تا پایین جلوپنجره امتداد یافته‌اند. این سبک طراحی، علاوه بر ایجاد یک هویت بصری منحصربه‌فرد، باعث می‌شود چهره‌ی خودرو مدرن‌تر و پهن‌تر به نظر برسد.

{

x33 کراس اتومات

|}

سیستم تعلیق مولتی لینک جایگزین تعلیق تورشن بیم در مدل‌های قبلی شده است و 11 رادار کمکی رانندگی به همراه 6 کیسه هوا نیز باعث می‌شود که X77 تجربه‌ای ایمن را برای راننده فراهم کند. مدیران خودرو در سال 2023 این محصول را با فیس‌لیفت جذابی بازطراحی کرد و در ایران نیز شرکت مدیران خودرو به دلیل استقبال خوب از ام وی ام ایکس 22، تصمیم گرفت نمونه فیس‌لیفت شده را با عنوان ام وی ام X33 کراس در سبد محصولات خود قرار دهد. ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک به پیشرانه یک‌لیتری سه‌سیلندر توربوشارژر مجهز است که حداکثر 112 اسب‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT با 9 دنده مصنوعی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی ام‌وی‌ام X33 کراس 6.1 لیتردرصدکیلومتر اعلام شده است که رقم مطلوبی به نظر می‌رسد. مدیران‌خودرو تولید این کراس‌اوور را از سال 1402 آغاز کرده و تا امروز ادامه دارد.

این خودرو به گیربکس ۹ سرعته CVT مجهز است که تعویض دنده‌ای نرم و بهینه را فراهم می‌کند. پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ با حجم ۱.۵ لیتر، توان تولید ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد که شتابی معادل ۱۰.۵ ثانیه را برای این کراس‌اوور فراهم می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت بوده و در کنار عملکرد مناسب، مصرف سوخت اقتصادی ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را نیز ارائه می‌دهد. مجموعه این ویژگی‌ها، ام وی ام X55 پرو را به گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی شهری و جاده‌ای تبدیل کرده است. این کراس‌اور کامپکت برای جلوزانو و بالای سرِ چهار انسان بلندقد فضای کافی دارد و در سفرهای بلندمدت، می‌تواند نسبتا راحت باشد. مواد به‌کاررفته در بخش اصلی صندلی‌ها (قسمت میانی نشیمن‌گاه و گودی کمر)، حالت اسفنجی و نرم دارند؛ اما در کناره‌ها با چرم مصنوعی و مواد سخت‌تر ارائه می‌شوند.

در فضای داخلی نیز، تفاوت زیادی بین X33 S امروزی با مدل‌های گذشته وجود دارد. ازنظر مواد به‌کاررفته در کابین و صندلی‌ها، رضایت نسبی برای خریدار ایرانی فراهم می‌شود. ترکیب ادوات الکترونیک نمایشگر و پنل پشت فرمان با خطوط داشبورد و حفره‌های خروجی هوا برای تهویه‌ی مطبوع رضایت‌بخش هستند و نمای داخلی درها با قطعات نقره‌ای و پوشش چرم مصنوعی، چشم‌نواز به‌نظر می‌رسند. به‌عقیده‌ی نگارنده، نمای داخلی X33 S درمقایسه‌با دیگر کراس‌اورهای کامپکت چینی در بازار ایران، برتری نسبی دارد و حس بهتری به سرنشین می‌دهد. دید راننده و سرشینان داخل این کراس‌اور بسیار خوب است و هنگام مانورهای شهری و پارک دوبل (دنده‌عقب)، فرمان‌پذیر خواهد بود. ام‌وی‌ام X77 به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

نمایشگر مرکزی با اندازه قابل قبول، به سیستم اطلاعات و سرگرمی تعلق دارد و نمایشگر پشت فرمان عهده‌دار نمایش اطلاعات ضروری به راننده است. فرمان هم طبق ترند این روزها به‌شکل ۳ پر دی‌کات طراحی شده و روی آن چندین دکمه جا گرفته‌اند. در نهایت برای جمع‌بندی باید گفت که طراحی کراس اوور MVM X۳۳ کراس ترکیبی از ام وی ام ایکس ۲۲ پرو و چری اومودا ۵ یا همان فونیکس اف ایکس جدید است. شباهت‌های واضح به طراحی ایکس ۲۲ پرو، این خودرو را به نسخه‌ای به‌روزرسانی‌شده از آن تبدیل می‌کنند و در همان حال، المان‌های قرض‌گرفته شده از اومودا ۵ نشان می‌دهند که این محصول به کدام خانواده خودروها تعلق دارد. با نگاه به ام وی ام ایکس ۵۵ (MVM X55) می‌توان ردپای زبان طراحی روز را مشاهده کرد و در نمای جلو به‌کارگیری جلوپنجره مشبک و چراغ‌های پیشانی بزرگ با طراحی داخلی تیره، ظاهری مدرن و اسپرت را به آن بخشیده است. همچنین با نگاه به خطوط برجسته نقش‌بسته روی سپرها و استفاده از ادوات کرومی در بخش‌هایی از آن، می‌توان به روحیه اسپرت و تهاجمی آن پی برد.

این محصول به‌لطف بازطراحی سال ۲۰۱۴ متحول شد و شبیه به خودروهای تغییر نسل یافته، جلوه‌ای تازه پیدا کرد. درواقع، بسیاری از خودروهای چینی ساخت برندهای مختلف به‌دلیل استخدام طراحان خارجی در صنعت خودروسازی چین، تغییر ظاهری چشمگیری بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ تجربه کردند و تیگو 3 (ام‌ وی‌ ام ایکس 33) هم با این خوش‌اقبالی روبه‌رو شد. جدیدترین مدل ام وی ام X33 در ایران، با دو تیپ S و S اسپرت عرضه می‌شود که صرفا در جزئیات سپر جلو متفاوت هستند. ام وی ام X55 پرو با بهره‌گیری از مشخصات فنی قدرتمند، عملکردی قابل‌توجه را در کلاس خود ارائه می‌دهد.


خودرو mvm شرایطی